Haluatko tietää jostain Japanista?

Päivän aikana mietin, mistä aiheesta kirjoitan blogitekstissä. Olen asettanut itselleni tavoitteena (melkein) päivittäinen julkaisu, mutta välillä ei tule mieleen mitään ideoita. Silloin välillä jätän kirjoittamatta, koska tämän blogin päätarkoitus on se, että minä pidän hauskaa kirjoittaessa. Olen joskus yrittänyt väkisin kirjoittaa, mutta se ei ollut kovin hauskaa.


Jätän ihan huvikseen yhden kuvan, jonka otin Japanissa, koska ei ole mitään aihetta tänään.



Sitten jos minä haluan kirjoittaa, vaikka ei ole mitään ideoita aiheesta? 🤔 Tänään myös halusin kirjoittaa jostain, mutta ei tullut mitään mieleen. Niin mietin, mistä minä OIKEASTI haluan kirjoittaa? 🤔 

...Haluan kirjoittaa, mistä te haluatte lukea! Mutta ei ole aavistustakaan, mistä te haluatte. Niin, voisitteko jättää kommenttia, jos tulee jotain teidän mieleen kysyttävää vaikka Japanista tai minun arjesta? Ei tietenkään tarvitse olla kysymys muoto. ☺️ Käy ihan mikä vaan... Paitsi poliittista aihetta. 🙏


Kiitos kun kävit blogissani ❤️

Arigato matane!

Kommentit

  1. Hei! Minusta olisi kiva kuulla miten tavallinen japanilainen perhe asuu? Millainen on tavallinen perhe Japanissa? Onko perheet isoja? Kuuluuko perheeseen ketä kaikkia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos kommentista ❤️ Kirjoitin perheestä tekstin. Jos vielä on kysyttävää, jätä vaan kommentti 🥰

      Poista
  2. Hei, juuri löysin sun blogin, hyvä kun löysin😊 Toivon saavani lukea sun blogista paljon lisää Japanista. Tässä mua kiinnostavat aiheet:
    Mun lapsista poika (18v) ja tytär (12v) tykkää Japanista. Poika on toivonut pääsevänsä joskus Tokioon ja lupasin että armeijan jälkeen varattais reissu. Mä oon itse myös aina tykännyt Japanista ja lukenut kaikki Haruki Murakamin kirjat🥰 Luetko paljon kirjoja, japanilaisia? Onko esimerkiksi Murakamin kirjoissa kuvaillut ruuat japanilaista arkiruokaa? Onko japanilaisten nimillä aina jokin "tarina", kuten Murakamin kirjoissa? Onko Tokio näkemisen arvoinen vai suositteletko jotain muuta? Jos haluaa nähdä aitoa japanilaista elämää, mihin kannattaa matkustaa? Mistä päin Japania olet kotoisin, oletko maalta vai kaupungista ja millaista arkielämä on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! kiitos kommentista ja kivoista kysymyksistä. 🥰❤️ Ilo kuulla, että te tykkäätte Japanista. Arigato 🥺🙏 itseasiassa minä en ole koskaan lukenut Haruki Murakamin kirjoja, nii on vaikeaa vastata siihen kysymykseen. 😅 Mutta kyllä minä luen japanilaisia kirjoja.esimerkiksi tykkään Keigo Higashinon ja Kotaro Isakan kirjoista. Olen kotoisin Saitamasta, joka sijaitsee Tokion vieressä. mutta kirjoitan joskus blogitekstiin kysymykseesi liittyvistä aiheista, joista voin kirjoittaa lisää. ☺️❤️

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit