Hiusten leikkaus Suomessa

 Jotkut suomalaiset ovat kateelliset minun hiuksiin, koska minulla on luonnollisesti paksu ja musta tukka, mutta minä en koskaan tykännyt omasta tukasta, paitsi väristä. Minä haluaisin vähentää hiusten määrää ja ohuet hiukset. Hiusten pesuun ja kuivaukseen menee aika hukkaan ja kesällä on kuuma. 


Ulkomaassa asuville ihmisille hyvän kampaamon löytäminen on vaikeaa, varsinkin jos asuu eri ihmisrotun maassa. 🤔 Olen käynyt Suomessa kolme kertaa kampaajalla, enkä ollut koskaan täysin tyytyväinen tuloksiin. Varmaan kampaajilla on ammattilaisia taitoja, vain minun hiustyyppi on hankala leikata suomalaisille. Sen lisäksi suomalaisten tyylit eivät sovi minulle. Helsingissä on japanilainen kampaamo, mutta kuulemma on hankala varata aikaa ja Helsinki on liian kauas käydä pelkästään hiusten laikkausta varten. Minun olisi pitänyt käydä kampaajalla viime kerralla kun kävin Japanissa, mutta en vain kerennyt, koska minulla oli paljon muita tekemisiä. 😅


Tällä hetkellä minä leikkaan itse otsa tukkaa ja minun puolisoni vähentää massaa ohennussaksilla, ehkä en leikkaa enää lyhyemmäksi Suomessa... ainakaan en suunnittele tällä hetkellä... Mutta jos tiedät jotain hyvää kampaajaa, suosittele minulle. 🤗 Olisi todella kiva, jos saan käydä ilman stressiä kampaamossa Suomessa myös.


Kiitos kun luit loppuun asti ❤️

Arigato matane!


Kommentit

Suositut tekstit